reklama

Ako skončil môj boj proti kríze.

Pred časom som si prečítal pár múdrych viet o tom ako by sme mali pomáhať nakupovaním iným ľuďom a tým pádom aj sebe prekonať krízu bez zranení a úrazov. Spotreba udržuje zamestnanosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Tak som kupoval balenú vodu. Slovenskú, našu. Striedal som značky. Veď pomôžem viacerým fabrikám v tom aby neprepúšťali ľudí. Bojoval som proti kríze. Tak o nás, bojovníkoch proti kríze hovorili v televízii.

A potom to prišlo. Zistil som, že nám svet môže závidieť vodu z vodovodu. Že nemusím zbytočne vláčiť ťažké fľaše z obchodu. Začal som teda piť zdravú vodu, nápoj z vodovodu a na slovenských výrobcov balených vôd si už nespomeniem. Veď 7 litrov kvalitnej čistej vody ma nestojí ani cent a ešte ma podporuje aj ministerstvo zdravotníctva.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Len tri veci mi nie sú jasné. Či som predsa nespravil chybu a nemal ďalej bojovať proti kríze, či je ten nápoj z vodovodu a vodovod samotný taký kvalitný a čistý ako mi každodenne spievajú z médií a ja iba vidím zle, a už úplný jeleň som z toho prečo niektoré ministerstvá bojujú za zvyšovanie spotreby a iné ju chcú znížiť. Alebo je to iba ďalšia sociálna forma zvyšovania životných štandardov obyvateľstva namiesto dvíhania rôznych dávok? Nekupuj vodu, pi ju z vodovodu, a o čo ušetríš viac o to menej ti musíme pridať?

PS: Fabriku na vodu ani prameň nevlastním...

Adrián Báto

Adrián Báto

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem žiť v slušnom, slobodnom a spravodlivom štáte. A bol by som rád keby tým štátom bolo Slovensko... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu