reklama

Môj T-Com príbeh.

Na úvod musím povedať, že patrím medzi používateľov služieb spoločnosti z nadpisu, a nemal som žiadne vážnejšie výhrady k produktom ako sú internet alebo Magio TV, okrem divných zvukov, ktoré občas vychádzajú z Magio boxu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

To bol aj dôvod, prečo som sa rozhodol zaobstarať internet od T-Comu aj svojmu synovcovi mimo Bratislavy, s tým, že si ho budem registrovať na svoju firmu. Keďže som pri tejto jemne neštandardnej požiadavke očakával komplikácie, zastavil som sa na kontaktnom mieste v bratislavskom Poluse spýtať, čo konkrétne odo mňa očakávajú pri tejto „komplikovanej transakcii".

Návšteva číslo jedna prebehla hladko a ja som po presnom opísaní toho čo potrebujem doniesť odišiel spokojný. Výpis z OR a občiansky preukaz. Super.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Návštevu číslo dva som už absolvoval pripravený. Aspoň som si to myslel. Majúc pri sebe všetko čo mi pán z T-Comu deň dozadu oznámil že potrebujem, som po krátkom čakaní s mojou požiadavkou oslovil ďaľšiu dámu z veľkého T-Com centra v Poluse. Tá však mala iný meter. Je nutné bezpodmienečne doniesť „súhlas vlastníka nehnuteľnosti".... Znelo to celkom logicky, aj keď nepoznám nikoho, kto by si nenechal nainštalovať internet pokiaľ by som mu ho platil ja. Keďže sa však informácia z rovnakej miestnosti z predošlého dňa líšila od tej aktuálnej a ja som odmietal prísť do T-Comu tretíkrát, postavil som si hlavu a zabojoval o to, že kým to bez súhlasu vlastníka nespravia, tak odtiaľ neodídem. Slávil som úspech, napriek tomu, že počas nasledujúcej polhodiny som sa musel pozerať na mierne namosúrenú dámu, ktorej každá myšlienka na to, že kvôli mne obišla interný postup bola proti srsti a mala ma zjavne zaradeného v kategórii „drzý zákazník". Nakoniec sme sa teda pomerili, dáma za pultom zistila, že na adrese, ktorú som jej nadiktoval je všetko v poriadku a ja som so zmluvou spokojný odchádzal z T-Comu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po týždni prebehlo lokálne šetrenie v mieste adresy. Keďže ale stále neprišiel kuriérom sľubovaný wifi router, rozhodol som sa opäť (iba z dôvodu že som mal cestu okolo) zastaviť v T-Come v Poluse zistiť kde je chyba.

Návšteva číslo tri bola neplánovaná a krátka. Keďže som si chcel už spomínaný internet registrovať na svoju firmu, ďalšia slečna za pultom odo mňa chcela IČO firmy. Chápem. Systém IČO používa na vyhľadávanie. Keďže IČO ale nepatrí medzi čísla, ktoré by som sa snažil vedieť spamäti, dovolil som si navrhnúť slečne, ktorej sa bez neho zdalo nemožné akúkoľvek informáciu mi poskytnúť, aby na základe názvu firmy, ktorý jej dám a môjho občianskeho preukazu našla na internete v obchodnom registri IČO (tí čo to poznajú - záležitosť 10 sekúnd). Reakcia: „Čo by ste robili keby som tu internet nemala?!" ma úplne odzbrojila a priviedla do mierneho šoku. Nakoniec som informáciu o tom, že všetko je v poriadku a v procese a router môžeme čakať v najbližších dňoch dostal. Opäť divným spôsobom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Večer po návrate domov ma v emailoch čakalo vyrozumenie, že z technických príčin nie je možné zriadiť službu SMART (čo je mnou požadovaný internet) a pokiaľ chcem bližšie informácie získam ich na adrese centrumsluzieb@t-com.sk. Chcel som, napísal som. Za dve minúty som obržal email s textom:

centrumsluzieb@t-com.sk
V e-mailovom systéme príjemcu sa nenašla táto e-mailová adresa príjemcu

Tak dnes volám. Zistil som, po telefonáte s dámou na zákazníckej linke T-Comu, že internet bol zamietnutý pre problémy na mojej strane. Po mojom začudovaní sa a dožadovaní sa detailov dočítala celú informáciu, ktorú mala pred sebou, opravila dôvod na "kapacitné problémy na strane T-Comu". Alebo tak nejak...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To že internet na synovcovej adrese nemám ma hnevá, ale to dajako vyriešim. Oveľa viac ma zlostí, čo všetko treba absolvovať a hlavne s akým prístupom zo strany "zákazníckeho centra" kým sa k tejto informácii dostanete a som si istý, že to tak skoro absolvovať nebudem. Keby som nejaký podobný produkt potreboval, radšej pôjdem tam, kde ma ako zákazníka chcú.

Adrián Báto

Adrián Báto

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem žiť v slušnom, slobodnom a spravodlivom štáte. A bol by som rád keby tým štátom bolo Slovensko... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu