reklama

Zasiahla Vás kríza? Potrebujete si privyrobiť? Hurá do Kauflandu!

Patrím medzi tých ľudí, ktorí si vzhľadom k nie veľmi dobrým skúsenostiam s kvalitou a dobami spotreby chladeného tovaru takmer vo všetkých obchodoch, ktoré som kedy u nás navštívil, u každého výrobku podvedome vždy skontroluje dátum spotreby predtým ako ho vloží do košíka. Bohužiaľ sa mi stále pomerne často do ruky dostane tovar, ktorého doba spotreby už dávno uplynula. Našťastie si ho neodnášam domov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Keďže mám cestou z práce po ceste Kaufland v bratislavskej Rači, občas sa tam zastavím na nákup. Pri jednom z takýchto nákupov ma zaujalo keď som z reproduktorov v obchode počul pomerne silné vyhlásenie, ktoré znelo nejako tak, že pokiaľ zákazník nájde v Kauflande výrobok po dobe spotreby, okrem ceny výrobku dostane ako ospravedlnenie 1 EURO za takýto výrobok. Vzhľadom k tomu, že sa mi aj v tomto Kauflande pomerne často stáva, že sa mi do ruky dostane tovar, ktorému doba spotreby už dávno uplynula, (aj napriek tomu, že to ani náhodou nevyhľadávam) keď sa mi to stalo opäť, rozhodol som si, že si vyskúšam ako to funguje.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som opúšťal Kaufland so „zarobenou" jednoeurovkou, napadlo ma, že je to naozaj jednoduchý spôsob ako si privyrobiť. Obzvlášť keď som chvíľu predtým ako som si „zarobil" svoje jedno Euro mal to „šťastie", vidieť v obchode nie iba jeden výrobok po dobe spotreby ale tri ( a to celkový počet položiek v mojom košíku bol asi 20), tieto som ale dal do rúk zamestnancom, aby ich odniesli z regálu. Takže koľko jednoeuroviek človek v Kauflande zarobí, keď bude cielene hľadať si tipnúť netrúfam, ale málo to nebude...

Preto keď Vám náhodou bude pár Eur chýbať, nech sa páči do Kauflandu hľadať tovar s uplynutou dobou spotreby. Pomôžete ostatným nakupovať čerstvý tovar a aj si celkom slušne môžete prilepšiť. Pravda ak Kaufland po takom nápore svoju deklaráciu Eura za tovar s uplynutou dobou spotreby nezruší...

Adrián Báto

Adrián Báto

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem žiť v slušnom, slobodnom a spravodlivom štáte. A bol by som rád keby tým štátom bolo Slovensko... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu